Roseborg logo

Tilaus- ja Toimitusehdot

Voimassa 1.3.2019 alkaen

Verkkokauppa

Roseborg Oy (y-tunnus FI2243433-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessanne verkkokaupasta teidän edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyneen hinnat ja toimituskulut. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Asiakastietorekisteristä on oma rekisteriselosteensa.

Maksaminen

Posti- ja bussiennakko

Posti- ja bussiennakolla maksaminen tapahtuu, kun noudatte lähetystänne Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Posti- ja Bussiennakkomaksu on Postin ja Matkahuollon perimä rahoituskulu.

Verkkopankki

Verkkokauppamme maksuvälittäjänä toimii Bambora AB (y-tunnus 2684814-9), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta joka on integroitu verkkokauppaamme. Tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora, Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bambora-palvelusta: https://www.bambora.com/fi/fi/online#verkkomaksaminen--maksutavat

Bambora

Bamboran kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Lasku ja osamaksu (Mash ja Jousto).

Bamboran yhteystiedot

Bambora

support@bambora.com

+358-9-31582555

Toimitustapa ja –kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan., esim. postipaketit ja bussirahdit. Suosittelemme varsinkin maalien kohdalla Matkahuollon bussirahtia. Toimituksen etenemistä pystyt seuraamaan rahtienseurannasta:

Postipaketit: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut-verkossa/lahetysten-seuranta-ja-ohjaus.html
Matkahuolto: https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta

Rahti

Suuremmat kertaerät toimitamme mielellämme rahtina. Otamme teihin yhteyttä, mikäli tilaus ylittää normaalit posti- ja bussipaketti määrän/ painon sopiaksemme rahditustavasta.

Pakkaukset

Suosimme kierrätystä, joten pakkaamme ostoksesi lähinnä jo kerran kiertäneisiin laatikoihin. Joten pakkauslaatikon ulkoasu ei kerro teille sisällöstä. Pakkauksessa tulee olla sisällä pakkauslista sekä palautusohjeet.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 5 arkipäivää. Tilaustuotteeksi merkityt tuotteet eivät ole välttämättä hyllytavaraa, vaan joudumme tilaamaan ne valmistajalta. Tilaustuotteiden toimitusaika voi olla 2-3 viikkoa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan kotisivuillamme.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:

Roseborg Oy

Ruukintie 17

07970 Ruotsinpyhtää

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa myyjälle. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeeseen.

Tilauksen peruminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen lähetystä voidaan tilaus peruuttaa sähköpostitse. Verkkokaupallamme on myös virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapaukseissa olethan yhteydessä myyjään.